Wednesday, December 22, 2010

Begini la bah aku nih...

Hi blog.. (Hahaha..!)

Wah.. kesian blog aku nih. Sunyi sepi... hahahah! Macam idup segan mati namau! Wakakakakss... Well... what can i say.. aku bukan type bloggy.. aku buka internet.. aku FB.. pastu aku main online games.. YEAH! ONLINE GAMES! boleh tak tidur 3 hari 3 malam pasal main gaaaaaaaaameee ja! Hak hak hak! Ya.. andang2 begini la bah aku nih..

Ada juga few times actually aku cuba 'penuhkan' story aku... at first, agak excited la konon... tapi lepas tu... adoii... jadi malas! Huhuhu.. Zulee cakap... macam taik ayam! Ya lah.. biar lah.. macam aku cakap.. andang2 bah nih.. begini la bah aku nih..

Tapi.. dengan penuh semangat si Zulee ajar aku bikin blog.. siap tolong bikin lay out lagi.. hmm.. kesian pla kalau aku nda teruskan. Setakat nih.. aku pun nda sure apa yg aku mo story dalam blog aku. Story pasal aku?? Nothing interesting to know about me. Just an ordinary person.. simple yet complicated at the same time. Aku la itu..

me n zulee

2 comments:

  1. aku pun simple n ordinary person! mula2 nda jg aktif btul blogging but then lately mcm addicted pulak. sort of mind therapy pulak. ba,keep it up! chayok!

    ReplyDelete
  2. Ya kah? Bah.. sama la kita tu. Ini pun nda tau la macam mana 'masa depan' blog aku nih. Buat seja la setakat yg termampu. Tapi aku tingu ko punya follower.. keeehooiii... aramai tii!!
    Bah.. komen2 la kenen blog aku nih. Tulung kasi tips macam mana mo kasi tambah kedasatan blog aku nih.. hahahahaa... XD

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...