Sunday, February 13, 2011

AKU BOSANNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wah..... serius aku bosan!
Bosan dengan rutin harian aku...
Bosan dengan sekeliling aku...
Bosan dengan masalah yang datang satu persatu...
Bosan dengan migrain...
Dan aku PALING bosan dengan persoalan demi persoalan tanpa jawapan yang asyik berlegar2 dalam kepala hotak aku..

Aku perlukan sesuatu yang baru...
Aku perlukan sesuatu yang boleh buat aku terus bernafas dengan selesa..
Sebab aku terasa seolah2 aku kelemasan!
Aku perlukan... Aku...

Aku rasa MARAH!!
TERAMAT MARAH!!
Aku marah pada diri sendiri...
Kenapa??? Kenapa aku marah pada diri sendiri????
Sebab aku tidak dapat jawab satu soalan ringkas
"Apa yang paling kamu mahukan dalam hidup?"

Serius.... aku tidak dapat jawab! aku tidak tau apa yang aku mau...
bila aku berfikir untuk mencari jawapan pada soalan yang ringkas tu,
fikiran aku jadi serabut...
emosi aku berkecamuk!
kenapa???

AKU BOSAN!!


aku post terus lah entri ni tanpa proses tapisan...
biar lah apa orang mau cakap...
aku asyik fikir pasal org lain, ada diorg fikir pasal aku kah?!
Huh!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...