Wednesday, June 15, 2011

I AM BACK!

I AM BACK!
hohoho...
Lama juga tidak berblogging.. heheh.. 
as i said.. mimang begini la aku nih.. andang2 begini.. hahah!

Soo... What happen yesterday? Yesterday was my BuffDay.. huhuhu..
i am officially 30 years old!
So apa la perasaan aku? Ada rasa geli2 sikit dalam hati.. teruja semacam.. wakakakakakss..

Tengkiu kawan2 team streamyx technical batch 210 yg buat surprise untuk aku.
Sampai aku blushing gilerr.. huk huk..
Nasib baik la aku tak tunjuk mana kedai runcit or 7e berdekatan Plaza Vads TTDI tu kan..
kalau taaaakkk... mimang confirm aku jadi mangsa telur + tepung..
In the end.. aku jadi mangsa bedak la pula.. 
Nasib baik la bedak si Halen tu harum.. hahah..

Tengkiu Zulee for belanja me supper.. ^^ sate + tauhu bakar + roti john spesel.. orait le tu ^^

Tengkiu semua kawan2 jauh dan dekat yg meng-sms.. meng-call.. and juga kawan2 d FB yg tolong meng-decorate wall aku dgn wish-wish sekalian..

Yup.. i am proudly announce that i am 3 series now.. Rasa macam oren.. hahah!

Adiosss..!


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...