Monday, January 23, 2012

KARTINI by TEMBAKAU

Assalamualaikum...
Salam sejahtera semua..

Semalam aku post ayat keramat kartunis tembakau.. Pastu aku rasa rindu sangat nak baca sekali lagi cerita Kartini tu. Tapi koleksi tunggal yang aku ada dulu dah hilang!! Tahniah dan terima kasih la kepada sikap aku sendiri yang suka letak barang merata2. Betul la kata org kan... kita cuma akan hargai sesuatu itu bila ianya sudah hilang! Huhuhuhu...

ni KARTINI 1st edition yg ada dalam koleksi aku dulu..
image ni aku curik dari http://arkibnegara.blogspot.com
heeeheehheee..

Kepada sesapa yang tau mana aku boleh dapatkan komik KARTINI nih... Tolong bagitau..
Naaaakkkk sangattt!!!!

Apa yang best sangat ngan KARTINI nih?? Secara peribadi.. bagi aku.. ini karya agung.. Jangan marah aaa kalau aku cakap.. kisah cinta Ariyon lebih dasat dari kisah Ombak Rindu tu.. Hahahaha..
Memang la 2 kisah yang berbeza.. dan 2 cara penyampaian yang berbeza jugak.. 2 zaman yg berbeza lagi..
Tapi.. pendapat aku kan?? Sukati aku la pe aku rasa.. Hahahahhaa!

Nak wat sinopsis sal KARTINI ni aku kurang mahir.. tapi plot2 yang ada dalam kisah KARTINI ni boleh buat aku rasa seolah2 aku ada di situ.. Kadang aku perasan sendiri yang karakter Ariyon itu adalah aku.. hak hak hak.. XD

Tolong aku... tolong aku cari KARTINI ni sampai dapat! Tolong k! Huhuhuu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...