Wednesday, January 26, 2011

..........????

Hmmm...
Aku ngantuk nih.. Jadi tolong jangan heran kalau ada yg silap taip ka apa ka..
time buat entry ni aku d rumah my sis, Noi.. guna laptop dia la ni.. Aii.. lembab betul la broadband dia ni.. Hahahhaa.. Terpaksa aku jln2 1 rumah cari port yg bagus.. akhirnya.. aku duduk tepi tingkap d bilik ayah.. hehee.. still lembab.. tapi ok la..

Banyak story aku rasa aku mo kasi story..
Tapi aku ngantuk!
Tambah2 lagi BB ni lembab.. tiada semangat la..
Hmm.. Macam mana pun org kutuk2, bagi aku terbaik tetap streamyx lah.
Bagi aku lah... bagi org lain ntah la.. hahah! Sebab aku guna streamyx.. huahua..

Adeii... betul aku ngantuk!
Kejap lagi mo p hospital lagi. Ayah sudah selamat rehat d rumah.. kali ni Noi pula di wad bersalin..
sepanjang minggu ni (dari ari isnin) aku habiskan waktu siang aku di HKL ja.. hmm...

Aku tidur dulu la kejap.. 10minit pun janji dapat tidur... hmm..

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...