Sunday, December 11, 2011

Dugaan apa lagi ni??

Hmm... aku keliru lagi..
Sorry lah.. entry2 aku semuanya emo belaka..
aku malas menulis diary.. jadi aku luahkan segalanya dalam blog aku..
suka hati aku la.. blog aku! 
Menyampah nak baca.. jangan baca!
Aku serabut... serabut sangat!

Semalam.. aku dah buat dia benci aku..
aku fikir aku berjaya.. tapi sebenarnya tidak.
Dia tak mampu bencikan aku..
dan dia.. dia tak mahu pergi dari hidup aku.
Aku keliru.. dia yang minta aku lepaskan.. dan aku lepaskan..
Kemudian.. dia datang semula pada aku..
bercerita segalanya dengan aku..

Aku sangat keliru..
betul kah keputusan yang telah aku buat sebelum ni??
Kalau memang.. kenapa dia tetap tak bahagia?
kenapa dia masih menangis?
kenapa dia tak mahu jauh dari aku??



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...